Monday, January 11, 2010

hari yg sgt memenatkan!!

ary ni ary isnin, g skola cm bese laa..boshan dohh..hmm time blek skola, mmg suma org hepy la kan, leh rehat2,mandi, tidoooo... but not fer me! makcik van yg amik saya blek tu,dtg lmbt sesangat!! siput piglet pon xlmbt cmni.haaishh! geram sial..caitt!dh laa ptg ni ada latihan umah sukan kul4,smpai umah pon dh kul 3 dh..kalut2 siap coz jue nk dtg amik n g sama2..so, kul 4 tepat! jue pon smpai laa..kmi g ngan pah n mimi skali nek moto..

kt skula kmi wt latihan la, lari 100 meter ngan wt lompat jauh..dua2 saya wt lepas ouh!!jgn men2, HAHA, sgt gembiraaa..;)) then kul 6 latihan abes,kmi pon blek.. but, sebelum tu kmi singgah night market jap, haha mcm mall yg gempak je, padahal pasar mlm je pon..hehe.. kmi mkn, kmi minum dan kmi kenyang..burrpp!Alhamdulillah ;)

time nk blek, jeng jeng jeng.... moto jue tayar pecah dohh! =_=''jue cuak bangat deh,dya kata xpnh jd cmni,pah kta mybe de org sabotaj kott..tp spe yg dengki sama jue hah?? baek chakap! haha..guys, bkn aku yg wt okey? coz korang pndg len mcm jew..even saya berat tp adibah noor lg berat kott..haha..so jue takot..takot xleh blek umah, adoii rilex la kak.. kita anta repair la..kmi pon mnuju ke bengkel moto, haiyaa! satu kerja plak..susah2.. dh la xpnh wt keja2 cmni, tp xpela bkn kmi yg repair, abg bengkel tu yg repair kan? saya bisg2 wtpe laa..HAHA..tp lama la abg sorg ni repair, aduh! penat2! penat menunggu!abes repair suma kul 7.30 gak laa, gle babe dh maghrib ouh! jue anta saya blek, fuhhh nasib baek mak xmarah blek lmbt time tu..

mlm plak wt keja skola, math gle bnyk keja dohh! ckgu ni bg keja xigt dunia!haiyaa..
wt laa dlm kengantukan, zzzZZzzz.... caitt2, xleh tido agy! bgun2, keja english de kna wt gak, aduh.. mmg laa ary ni sgt MEMENATKAN!;((

dats all, tired hell yeah!
off.

No comments:

Post a Comment