Sunday, January 10, 2010

10.01.2010

tarikh yg sgt chantek! (saya rasa lah) hehe..hmm tp saya xwt pape yg special pon on dis date..just layan idop yg boring ni! huh, sick of dis lah! hmm never mind!

ok,so ary ni just duk umah n on9 myspace..then,my friend pah text;

pah:bosan babe, jum!
saya:what?
pah:jum kuar lepak2
saya:g mna? mcm nk ujan ja kt luar tu
pah:mna ada,jum la lepak2, aku g amik hg!
saya:ok

pin! pin!(pah smpai ngan motonya).. amik saya n she said,she want to sent something to her uncle house. ok, saya ikot je..but, smpai kt corner tu dkt ngan padang, jmpa jue! so, kmi pon together2 cdang nk lepak kt taman..but before dat, gi umah uncle pah jap,tp mereka tiada..so kmi trus ke taman la..borak2 jap n ujan pon turun..kmi pon kalut2 blek umah!

smpai umah, text ngan ehem2 jap..hehe.. then duk kt hall tgk tv(AJL09), mkn n now kembali ke job asal, on9 myspace n writing blog..bosan kan? huh, itu lah idopku!

uk, tu je la fer today,
nothing special,
bye ;)

No comments:

Post a Comment